Smart teleskop Unistellar eQuinox 2 (114/450)

Nachádzate sa tu

Cena s DPH:
2748.90 €
Cena bez DPH: 2290.75 €
Do košíka
Doprava zadarmo
Do 7 prac. dní
Vyberte si spôsob splátky
Doprava zdarma na tovar skladom nad 99.00 € do 900kg.

Unistellar eQuinox 2: Smart teleskop pre regióny s vysokým svetelným znečistením

Objavujte vesmír - s inteligentným teleskopom eQuinox 2. Vďaka najmodernejšej technológii spoločnosti Unistellar si môžete pozrieť galaxie a hmloviny v celej ich farebnej kráse - dokonca aj v husto obývaných mestských oblastiach.
Stačí kliknúť a žasnúť: na prípravu teleskopu na pozorovanie vesmíru potrebujete len dve minúty: Za minútu je eQuinox 2 vybalený a nastavený a už o minútu neskôr môžete obdivovať galaxie na farebnom a detailnom displeji.
Vďaka partnerstvám spoločnosti Unistellar s renomovanými vedeckými organizáciami, ako sú SETI Institute a NASA, sa môžete so svojím eQuinox 2 stať aj občianskym astronómom.

Inteligentná redukcia svetelného znečistenia
Umožňuje pozorovať vesmír aj v mestských oblastiach s vysokou úrovňou svetelného znečistenia.

Vylepšené videnie
V reálnom čase zobrazuje ohromujúce farby Jupiterovej Veľkej červenej škvrny, úchvatnú ružovú a fialovú hmlovinu v Orióne, našu najbližšiu oblasť formovania hviezd, a vír galaxie pri zrážke so susednou menšou galaxiou.

Autonómna detekcia poľa
Pomocou tejto funkcie môžete rýchlo a pohodlne preskúmať chvost kométy NEOWISE, prstence Saturnu a jasné farby hmloviny Hanták - bez ohľadu na to, kde sa nachádzate.

Inteligentný teleskop
Vďaka kompletnému ovládaniu teleskopu pomocou aplikácie sa váš smartfón stane riadiacim centrom pre vaše pozorovania.

Občianska veda
Či už pozorovaním asteroidu Apophis, hľadaním exoplanét alebo misiami NASA: S teleskopom môžete prispieť k získavaniu relevantných vedeckých poznatkov o vesmíre a stať sa tak skutočným občianskym astronómom.

V čom sa eQuinox 2 líši od eQuinoxu?
Teleskop eQuinox 2 má v porovnaní s teleskopom eQuinox vyššie rozlíšenie snímača. Vďaka tomuto novému snímaču a jeho väčšiemu zornému poľu si môžete pozrieť Mesiac v splne a kompletne zachytiť tri galaxie v trojici Leva počas jedného pozorovania.

Optické vybavenie
Vďaka kombinácii 114 mm zrkadla a ohniskovej vzdialenosti 450 mm je teleskop rýchly a všestranný. Vďaka tomu je ideálny na pozorovanie hmlovín, galaxií a planét. Zorné pole má rozmery 34 × 47 oblúkových minút a je teda dostatočne veľké na to, aby plne zachytilo Mesiac v splne.

Teraz možno vesmír skúmať aj v mestských oblastiach
Model eQuinox 2 je bezprecedentnou kombináciou pokročilej technológie a pôsobivého dizajnu, vďaka čomu je vesmír dostupný aj v mestskom prostredí s vysokou úrovňou svetelného znečistenia.
Vďaka technológii Smart Light Pollution Reduction, založenej na patentovanom najmodernejšom spracovaní obrazu spoločnosti Unistellar, eQuinox 2 automaticky filtruje vplyv mestského osvetlenia a poskytuje neprekonateľné snímky s vysokým rozlíšením aj uprostred mestských aglomerácií, pričom odhaľuje žiarivé modré a červené farby Prstencovej hmloviny.

Odhaľte skryté farby a detaily galaxií a hmlovín v reálnom čase
Technológia Enhanced Vision spoločnosti Unistellar poskytuje jedinečné zážitky. Skladá snímky zachytené teleskopom a spracováva ich v reálnom čase, aby odhalila zázraky vesmíru.
S teleskopom eQuinox 2 teraz môžete odhaliť tajomstvá vesmíru. Ponorte sa do pôsobivej pestrosti farieb hmloviny Dumbbell alebo Cigar Galaxy, vzdialenej 11,4 milióna svetelných rokov.

Vychutnajte si zázraky planét našej slnečnej sústavy
Prístroj eQuinox 2 je rýchly, nekomplikovaný a dostatočne presný na podrobné pozorovanie planét slnečnej sústavy, ako je napríklad Mars - červená planéta. Vďaka technológii Enhanced Vision spoločnosti Unistellar, ktorá optimalizuje pozorovanie planét, si teraz používatelia môžu ľahko prezrieť Jupiter, Saturn a Mars. V priebehu niekoľkých sekúnd sa pred očami diváka odhalí Jupiterova Veľká červená škvrna a jej rôzne farebné pásy.
Model eQuinox 2 nepretržite zachytáva snímky planéty, vyberá tie najlepšie a spája ich, čím výrazne zlepšuje kontrast a zobrazenie farieb.

Inteligentný a sieťový
Premeňte svoj smartfón alebo tablet na riadiace centrum pre pozorovanie vesmíru. S aplikáciou Unistellar vás od výberu Jupitera alebo guľovej hviezdokopy Herkules na pozorovanie delí len jedno kliknutie. Katalóg eQuinox 2 obsahuje viac ako 5000 objektov a poskytuje vám podrobné informácie o každom z vašich cieľov.
Ak chcete skúmať vesmír už dnes, nemusíte investovať nespočetné hodiny do zvládnutia obsluhy zložitých prístrojových zariadení.
Aj keď je viditeľných len niekoľko hviezd, po rýchlom určení vlastnej polohy na Zemi pomocou funkcie GPS vášho smartfónu je eQuinox 2 schopný automaticky nájsť cestu po oblohe v priebehu niekoľkých sekúnd vďaka technológii Autonómnej detekcie poľa.
Teleskop eQuinox 2 obsahuje vlastnú databázu 37 miliónov hviezd: na rozdiel od ľudského oka, ktoré nie je schopné rozlíšiť väčšinu hviezd v noci, dokáže inteligentný teleskop rozpoznať hviezdne objekty a porovnať ich príslušné polohy so svojou databázou pomocou funkcie Autonomous Field Detection. Vďaka tomu eQuinox 2 automaticky získa mimoriadne presnú predstavu o svojej orientácii.

Staňte sa občianskym astronómom
Vďaka partnerstvám spoločnosti Unistellar s renomovanými vedeckými organizáciami, ako je napríklad SETI Institute, ako aj NASA, ktoré podporuje v rámci programu objavovania exoplanét, sa môžete so svojím eQuinox 2 stať aj občanom astronómom a prispieť k špičkovému výskumu exoplanét, asteroidov, komét atď. Pridajte sa k aktívnej medzinárodnej komunite viac ako 10 000 občianskych astronómov a staňte sa objaviteľom vesmíru.

Váš príspevok k misiám NASA
Svojím eQuinox 2 môžete priamo prispieť k dôležitým vesmírnym misiám. V USA boli Citizen Astronomers z komunity Unistellar, ktorí podporili misiu NASA Lucy k trójskym asteroidom, pozvaní NASA, aby sa zúčastnili na štarte misie. Občianski astronómovia z komunity Unistellar boli jedni z mála ľudí, ktorí mohli pozorovať a zaznamenať dopad sondy DART, prvého planetárneho obranného systému v histórii ľudstva. Pripojte sa teraz k sieti občianskych astronómov Unistellar a staňte sa aj vy vesmírnym bádateľom.

Parameter Hodnota
Seria EXPERT RANGE
Záruka, roky Záruka 2 roky
Funguje s Android 10 a vyšší / iOS 15 a vyšší
Rozlíšenie obrazu 6,2 Mpx
Priemer zrkadla 114 mm
Ohnisková vzdialenosť 450 mm
Pomer ohniska f/4
Zorné pole 34.2 Arcmin x 45.6 Arcmin
Limiting Magnitude 18.2
Montáž Motorized Alt-Az
Pamäť 64 GB
Nebeská databáza + 5 000 objektov (hmloviny, galaxie, planéty...)
Hmotnosť bez statívu / so statívom 7 kg / 9 kg
Výdrž batérie 11h

Ceny produktov v e-shope sú konečné a nie je možné z nich poskytnúť už žiadnu dodatočnú zľavu. Môžu sa líšiť od cien v jednotlivých predajniach. Všetky akčné ceny platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak.
Spôsoby dodania objednaného tovaru: kurier, dobierka, osobný odber. Spôsoby platby: v hotovosti pri dodaní tovaru, formou splátok Quatro alebo Home Credit, darčekovými poukážkami, bankovým prevodom alebo online rýchlou platbou cez Tatra Pay a VUB banku. Na odberných miestach akceptujeme platobné karty alebo hotovosť.

___            _   _
____ / _ \ __ _ | | | | _ __
|_ / | | | | / _` | | | | | | '_ \
/ / | |_| | | (_| | | |_| | | | | |
/___| \__\_\ \__,_| \___/ |_| |_|
Sem zapíšte uvedený bezpečnostný kód.

Našli ste lepšiu cenu v inom obchode? Napíšte nám a pripravíme pre Vás individuálnu cenovú ponuku.

Smart teleskop Unistellar eQuinox 2 (114/450)

__        __          _____
_ __ _ __ ___ \ \ / / _ _ | ___|
| '__| | '_ ` _ \ \ \ /\ / / | | | | | |_
| | | | | | | | \ V V / | |_| | | _|
|_| |_| |_| |_| \_/\_/ \__,_| |_|
Sem zapíšte uvedený bezpečnostný kód.

Pre nastavenie sledovania produktu sa musíte prihlásiť.

Prihlásiť sa Registrovať